Som ansvarlig for salget, IT eller andre væsentlige dele af forretningen, er spidsbelastede perioder altid ambivalente.
På den ene side jubler du over efterspørgslen og den forventede ordretilgang.
På den anden side, bider du nervøst i bordkanten i frygt for, at lageret ikke kan følge med.
For det har alvorlige konsekvenser på kort – og lang sigt, hvis back-end processerne transformerer sig selv om til organisatoriske flaskehalse, der har potentiale til at forringe den samlede kundeoplevelse og kan få negative konsekvenser for jeres brand.
Den gode nyhed er, at det kan løses.
Et lager er ikke bare opbevaring.
Det handler om processer, automatiseringer, forståelse for købsrejsen og meget andet lavpraktisk, som vi reelt kan skrue på.
Og det er processerne, der skaber værdi for din forretning og som kan måles på bundlinjen.
𝘌𝘳 𝘥𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘢𝘨𝘴 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘴𝘴𝘢𝘯𝘵 𝘢𝘵 𝘣𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘬𝘭𝘰𝘨𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘢̊?
Så kan du lige nu tilmelde dig vores webinar i samarbejde med Dansk Industri:
https://lnkd.in/enc-TUvN
På webinaret vil du høre om:
- Hvordan skaber man set-ups, der tåler 3x-10x vækst uden at det koster flere års budget?
- Hvordan får man spidsbelastningen til at blive overkommelig?
- Hvilke 3 håndtag man kan dreje på for at få et effektivt lager?
- Hvordan udregner man om investeringen kan betale sig, når den er ekstremt kortsigtet?