Her skal du sikre dig, at din pakkeshop-leveringsmetode er sat korrekt op i DanDomain.

Du går til ”Indstillinger” –> ”Forsendelse” –> Vælger den relevante pakkeshop leveringsmetode –> Under ”Vælg forsendelsesløsning” skal feltet være sat til ”ingen.

Endvidere skal du sikre dig, at ”Adresse2” er vist under alternativ levering. Du går til ”Design” –> ”Ordrefelter” –> Her sikrer du dig at ”Adresse2” er markeret under kolonnen ”Alternativ levering”.

Slutteligt skal du sikre dig, at pakkeshop-metoden er mappet korrekt med PostNord’ service.

Du går til ”PostNord Integration” –> ”Labelprint opsætning” –> Her sikrer du dig at din pakkeshop leveringsmetode er mappet op til den PostNord-service, der hedder ”Afhent i butik”.

Du har også mulighed for at tjekke, at app’en er sat korrekt op ved at følge vores korte videoguide her: https://youtu.be/ng3WdDG6oe0.

Hvis fejlen stadig eksisterer efter ovenstående er sikret, bør du kontakte os via nedenstående formular.