Hvis produktet ikke findes på Miinto (hverken under ”Flawed”, ”Valid” eller ”Invalid” products), bør du gennemgå nedenstående tjekliste:

Tjekliste:

Log ind på din DanDomain backend og tjek følgende:

  1. Er det manglende produkt Master?
    • Ja: Fortsæt til 2
    • Nej, en variant: Fortsæt til 3
  2. Master: Tjek at produktet er tilknyttet en aktiv produktgruppe, har priser og billeder.
  3. Variant: Tjek at varianten er tilknyttet samme produktgrupper som masteren, har billeder og har priser. Hvis varianten ikke er på lager, vises den heller ikke i Miinto.

Åbn gerne to faner i din browser, så du i din DanDomain backend kan sammenligne data for et produkt, der er i Miinto og det der ikke er.

Kontakt YouWe:

Hvis du har været igennem ovenstående tjekliste, og kan konstatere, at fejlen ikke skyldes ovenstående, kan du skrive til os på info@youwe.dk. Hvis dit problem er kritisk, bedes du ringe til os på 33 11 11 27.

Husk at sende ID på det produkt, din henvendelse drejer sig om og beskriv problemet.

Des bedre forklaring, des hurtigere kan vi hjælpe dig.