Hvis produktet går ind som “Flawed” (eller ”Invalid”) i Miinto’s administration, vil der være en række fejlbeskeder at tage udgangspunkt i. Disse funder du under Products –> Feed Management –> Flawed Products. Her trykker du ”Edit” for det gældende produkt. Øverst vil du nu kunne se fejlkoderne.

Forneden kan du se, hvordan du løser de forskellige fejlkoder.

Brand is not specified:

Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig at der er anført en producent for hver vare.

Dette er gældende for både master og variant.

Category is not specified:

Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig, at der er angivet en kategori for hver vare. Dette er gældende for både master og variant.

The product contains no valid variants:

Dette tyder på, at der ikke er angivet samme information for produktets varianter som der er for masteren.

Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig, at der er lighed mellem de info, der er udfyldt for master og varianter. Tjek billeder, priser, producenter og produktgrupper.

Kontakt YouWe:

Hvis du har været igennem ovenstående tjekliste, og kan konstatere, at fejlen ikke skyldes ovenstående, kan du skrive til os på info@youwe.dk. Hvis dit problem er kritisk, bedes du ringe til os på 33 11 11 27.

Husk at sende ID på de(t) produkt(er), din henvendelse drejer sig om og beskriv problemet.

Des bedre forklaring, des hurtigere kan vi hjælpe dig.