Sådan løser vi problemet:

Når du oplever problemer med din GLS-App, skal du anvende nedenstående fremgangsmetode:

  • Gennemgå FAQ for at lokalisere om fejlen kan rettes med det samme.
Hvordan sætter jeg app’en op?

Du kan sætte app’en op ved at følge denne video-guide: https://youtu.be/Ep8_19fcAWY

Har du fulgt videoguiden eller betalt os for at sætte app’en op, kan du kontakte os via nedenstående formular.

Ordren kan ikke printes

Jeg får en fejlkode: 

Hvis fejlkoden ikke er formuleret, så den giver dig tilstrækkelig information til at løse problemet, kommer den oftest fra GLS’ IT-system.

Du bedes derfor kontakte deres IT-support på +45 76 33 12 35 eller kundeservice@gls-denmark.com – det giver den hurtigste og bedste løsning for dig.

Nogle gange henviser GLS til, at der måske er en fejl i integrationen.
Da vil vi bede dig kontakte os på info@youwe.dk eller ved akutte tilfælde på 33 11 11 27.



Ordren er ikke blevet importeret til app’en:

Den mest hyppige årsag til, at ordren ikke forefindes i app’en (eller at print-knappen ikke er tilgængelig i DanDomain ordrelisten) er at ordren ikke er blevet importeret til app’en.

For at importere ordren manuelt åbner du app’en og går til ”Ordrehåndtering”.

Oppe i højre hjørne kan du indtaste ordrenummeret (eller flere – adskilt af komma) og trykke ”Importer”.

Hvis ordren ikke er importeret korrekt, kan du kontakte os på info@youwe.dk eller ved akutte tilfælde på 33 11 11 27.

Label genereres forkert

Pakkeshop-labels bliver til privatleverings labels: 

Her skal du sikre dig, at din pakkeshop-leveringsmetode er sat korrekt op i DanDomain. Du går til ”Indstillinger” –> ”Forsendelse” –> Vælger den relevante pakkeshop leveringsmetode –> Under ”Vælg forsendelsesløsning” skal feltet være sat til ”ingen”.

Endvidere skal du sikre dig, at ”Adresse2” er vist under alternativ levering. Du går til ”Design” –> ”Ordrefelter” –> Her sikrer du dig at ”Adresse2” er markeret under kolonnen ”Alternativ levering”.

Slutteligt skal du sikre dig, at pakkeshop-metoden er mappet korrekt med GLS’ service.

Du går til ”GLS Integration” –> ”Labelprint opsætning” –> Her sikrer du dig at din pakkeshop leveringsmetode er mappet op til den GLS-service, der hedder ”Afhent i butik”.

Du har også mulighed for at tjekke, at app’en er sat korrekt op ved at følge vores korte videoguide her: https://youtu.be/Ep8_19fcAWY.

Hvis fejlen stadig eksisterer efter ovenstående er sikret, bør du kontakte os på info@youwe.dk eller ved akutte tilfælde på 33 11 11 27.

End of day-liste:

Din ”End of day”-liste skal printes fra GLS’ Interline-system – ganske som du (muligvis) har gjort det, før du skiftede til at bruge app’en.

Browserplugin virker ikke:

Tjek først of fremmest om du har foretaget opsætningen korrekt: https://youwe.dk/browserplugin/

Hvis du ikke kan printe ordren, så skyldes det ofte, at ordren ikke er blevet importeret til app’en.

For at importere ordren manuelt åbner du app’en og går til ”Ordrehåndtering”. Oppe i højre hjørne kan du indtaste ordrenummeret (eller flere – adskilt af komma) og trykke ”Importer”.

Jeg vil redigere en ordre manuelt:

Hvis du vil redigere en ordre manuelt, før du printer den, gør du som du plejer at gøre i DanDomain, men skal efterfølgende huske at importere ordren igen (så data opdateres).

For at importere ordren manuelt åbner du app’en og går til ”Ordrehåndtering”. Oppe i højre hjørne kan du indtaste ordrenummeret (eller flere – adskilt af komma) og trykke ”Importer”.

 

  • Hvis FAQ ikke hjælper dig, kan du kontakte os via formularen.

Husk at sende ID på det produkt, din henvendelse drejer sig om og beskriv problemet.
Des bedre forklaring, des hurtigere kan vi hjælpe dig.





Jeg er bekendt med, at jeg kan blive faktureret for YouWe's timeforbrug på support, hvis årsagen til support skyldes forkert brug af app'en.?