Hvornår skal jeg betale for support?

Hvis problemet med din MailChimp-app skyldes en fejl i feed’et eller manglende info i guiden, retter vi fejlen uden beregning.

Hvis problemet er opstået som følge af forkert brug af app’en eller MailChimp, faktureres du for vores timeforbrug på support-sagen. Dette vil ske til vores standard timepris á 950,-. Der faktureres på minutbasis og ikke pr. påbegyndt time, så du får, hvad du betaler for.

Sådan løser vi problemet:

Når du oplever problemer med din MailChimp-app, skal du anvende nedenstående fremgangsmetode:

  • Gennemgå FAQ for at lokalisere om fejlen kan rettes med det samme.
  • Hvis FAQ ikke hjælper dig, kan du kontakte os via formularen.

Husk at sende ID på det produkt, din henvendelse drejer sig om og beskriv problemet.

Des bedre forklaring, des hurtigere kan vi hjælpe dig.





Jeg er bekendt med, at jeg kan blive faktureret for YouWe's timeforbrug på support, hvis årsagen til support skyldes forkert brug af app'en.