Sådan løser vi problemet:
Når du oplever problemer med dit Miinto-feed, skal du anvende nedenstående fremgangsmetode:
- Gennemgå FAQ for at lokalisere om fejlen kan rettes med det samme.
Produktet findes ikke på Miinto: Er produktet netop oprettet? Er produktet netop oprettet og derfor under ”pending approval” kan én dags ventetid forventes. Dette skyldes, at Miinto har en afdeling, der manuelt godkender nye produkter, hvorfor der kan forventes én dags ventetid. Hvis produktet ikke findes på Miinto (hverken under ”Flawed”, ”Valid” eller ”Invalid” products), bør du gennemgå nedenstående tjekliste: Log ind på din DanDomain backend og tjek følgende:
|
Produktet er “Flawed” i Miinto: Hvis produktet går ind som “Flawed” (eller ”Invalid”) i Miinto’s administration, vil der være en række fejlbeskeder at tage udgangspunkt i. Disse funder du under Products –> Feed Management –> Flawed Products. Her trykker du ”Edit” for det gældende produkt. Øverst vil du nu kunne se fejlkoderne. Forneden kan du se, hvordan du løser de forskellige fejlkoder. Brand is not specified: Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig at der er anført en producent for hver vare. Dette er gældende for både master og variant. Category is not specified: Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig, at der er angivet en kategori for hver vare. Dette er gældende for både master og variant. The product contains no valid variants: Dette tyder på, at der ikke er angivet samme information for produktets varianter som der er for masteren. Åbn produktet i din DanDomain backend og sikr dig, at der er lighed mellem de info, der er udfyldt for master og varianter. Tjek billeder, priser, producenter og produktgrupper. |
Antallet af produkter i “Valid” er blevet reduceret markant – på kort tid: Såfremt du ikke har gjort dig nogle ændringer i DanDomain, som kan have forårsaget dette, bedes du kontakte os via nedenstående formular. |
- Hvis FAQ ikke hjælper dig, kan du kontakte os via formularen.
Husk at sende ID på det produkt, din henvendelse drejer sig om og beskriv problemet.
Des bedre forklaring, des hurtigere kan vi hjælpe dig.