1. “𝘋𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘴𝘵𝘢̊𝘳 𝘪𝘬𝘬𝘦 𝘷𝘰𝘳𝘦𝘴 𝘣𝘳𝘢𝘯𝘤𝘩𝘦!” ❌

2. “𝘗𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘬𝘰𝘯𝘴𝘶𝘭𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳? 𝘏𝘢, 𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘴𝘨𝘶 𝘥𝘢 𝘪𝘬𝘬𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘴𝘬𝘦𝘭 𝘱𝘢̊ 𝘦𝘯 𝘴𝘬𝘳𝘶𝘦𝘯ø𝘨𝘭𝘦 𝘰𝘨 𝘦𝘯 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘸𝘢𝘳𝘦𝘣𝘶𝘨!” 😂 🛠️

3. “𝘋𝘦 𝘮𝘦𝘯𝘦𝘳, 𝘢𝘵 ‘𝘭𝘦𝘢𝘯’ 𝘦𝘳 𝘦𝘯 𝘯𝘺 𝘥𝘪æ𝘵𝘵𝘳𝘦𝘯𝘥”: 🍗

4. “𝘋𝘦 𝘵𝘳𝘰𝘳, 𝘢𝘵 ‘𝘢𝘨𝘪𝘭’ 𝘣𝘦𝘵𝘺𝘥𝘦𝘳 “𝘚𝘰𝘭𝘩𝘪𝘭𝘴𝘦𝘯” 𝘰𝘨 𝘺𝘰𝘨𝘢 𝘮𝘪𝘥𝘵 𝘪 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘳𝘶𝘮𝘴𝘬𝘰𝘯𝘵𝘰𝘳𝘦𝘵”: 🌞

Okay okay okay.

Pak smilet væk igen, og lad os pakke myterne ud i samme fart som den 5-årige pakker 1. adventsgaven op. 👇

Først må vi må bekende kulør.
Vi 𝘩𝘢𝘳 hørt om yoga før. 🤸‍♂️

Og selvom vi gerne gi´r meget af os selv, så skåner vi dig for dét kontorbillede.

I virksomhedssammenhæng handler agilitet om fleksibilitet, dynamiske processer og om hurtig tilpasning – ikke kun om at røre tæerne med næsetippen.

𝘋𝘦𝘵 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘭𝘦𝘳 𝘰𝘮 𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘬𝘵𝘶𝘳𝘦𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘯𝘴𝘪𝘨𝘵𝘴𝘮æ𝘴𝘴𝘪𝘨𝘵.

𝘖𝘨 𝘭𝘢𝘥𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴𝘦𝘳𝘯𝘦 𝘷æ𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘺𝘳𝘦𝘯𝘦 – 𝘪𝘬𝘬𝘦 𝘐𝘛-𝘴𝘺𝘴𝘵𝘦𝘮𝘦𝘳𝘯𝘦. ⚙️

Kun sådan kan forretningen bære den eksisterende drift i travle perioder hensigtsmæssigt (mest omkostningslet) – men også have øje for at kunne skalere til næste væksttrin. 📈

Og slutteligt.

Det er altid helt afgørende, at proceskonsulenten sætter sig grundigt ind i jeres unikke:

• forretning
• eksisterende workflows
• målsætninger og ambitioner

Vi er gode til at udfordre status quo, men kun som inspiration og kun som hjælp. Det er dét vi er her for. For at hjælpe jer videre.

Processer skal være effektive (for jeres hverdag) og det er jo dét vi mener, når vi taler om at være lean.

𝗠𝗲𝗻 𝗵𝗲𝘆, hvis nogen har tips til at skære ned på kageindtaget i kantinen, er vi lydhør 🙂

Jokes aside, så tager vi branchekendskaben alvorligt, og vi kan også mærke hvor stor en forskel vi gør for vores kunder i dag, efter vi (20+ medarbejdere) ikke har lavet andet de seneste 10 år.

Fordi erfaringen gør hele forskellen.

Vores proceskonsulenter kommer med dyb indsigt inden for mange forskellige brancher og baseret på dét lægger vi en plan for – og med jer.

En plan består typisk af noget på den korte bane.
Noget på den længere bane.
Og en prioriteret rækkefølge.

Lige til at eksekvere på.

𝗘𝗿 𝗱𝘂 𝗻𝗮̊𝗲𝘁 𝗵𝗲𝗹𝘁 𝗵𝗲𝗿𝗻𝗲𝗱 𝗶 𝗲𝘁 𝗼𝗽𝘀𝗹𝗮𝗴 𝗼𝗺 𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀𝗼𝗽𝘁𝗶𝗺𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴, 𝘃𝗶𝗹 𝘃𝗶 𝗴𝗲𝗿𝗻𝗲 𝘀𝗶𝗴𝗲 𝘁𝗮𝗸(!)

– Godt gået 🙂

Det fejrer vi ved at sende dig videre med budskabet om, at vi er mere end bare teoretikere med en PowerPoint under armen.

Nogle påstår endda, at vi nærmest behandler vores kunder som familie.
Den slags gør indtryk. ❤️