YouWe Print Enterprise
Skræddersyet IT til større webshops
Komplet lagerstyring
YouWe Print Enterprise er brugerdefinerede IT-løsninger til succesfulde webshops. Hvor YouWe Print Light er et standardiseret IT-system med et naturligt loft for systemets funktionalitet, er YouWe Print Enterprise et skræddersyet system, hvor kun din fantasi sætter grænserne.
Grundet vores lange og omfattende erfaring med e-handel ved vi lige præcis, hvilke udfordringer der kan opstå, når man driver webshop. Ud fra disse erfaringer har vi derfor bygget en masse systemer, der kan hjælpe dig med at drive din webshop smartere og mere effektivt. YouWe Print Enterprise kan håndtere pakkelabels, lagerstyring, dellevering, returhåndtering, reklamation (RMA), kassessystem etc.
Dog er ingen virksomheder ens, og de teknologiske muligheder udvikler sig konstant. Så hvis vores eksisterende moduler ikke kan afhjælpe dit behov, så tøv ikke med at kontakte os alligevel. Vi bygger hele tiden nye tilføjelser.
Let integrerbar med følgende løsningner
Simpel proces
Få en simplere, hurtigere og fejlsikret ordrehåndtering
Ordreseddel udskrives automatisk
Dine ordresedler printes automatisk, når du modtager ordrer i din shop
Ordren
Plukkes
Du tager en ordreseddel fra printeren og plukker en ordre på lageret
Ordreseddel
scannes
Når varerne er plukket, scannes ordresedlen, hvorefter systemet flytter ordrestadiet til afsluttet og printer ordrens fragtlabel
Trackingmail afsendes
automatisk
En trackingmail bliver automatisk sendt afsted til kunden
Betaling
hæves automatisk
Systemet tjekker om, der er dækning på kortet og hæver pengene automatisk
Tilføjelser
Med YouWe Print Enterprise skræddersyer du selv din løsning ved at udvælge de tilføjelser, der giver mening for netop din forretning. Se vores udvalg af tilføjelser nedenfor eller kontakt os, hvis din udfordring ikke kan løses med vores eksisterende funktioner. Vi udvikler hele tiden nye tiltag til vores kunder.
Dashboard
Visualiser dine resultater med dashboard.
Dashboard
Med vores dashboard kan du få visualiseret din forretnings resultater.
Dashboardet kan eksempelvis hjælpe dig med at danne overblik over gennemsnitlige pakketider pr. ekspedient, antal færdiggjorte ordre, antal upakkede ordrer mv.
Brugerstyring
Hold styr dine lagermedarbejderes indsats og adgange.
Brugerstyring
Hold styr dine lagermedarbejderes indsats og adgange.
Med brugerstyring kan du definere, hvad dine ansatte skal have adgang til i vores system, samt holde øje med hver enkelt brugers performance herunder deres gennemsnitligt pakketid, hvor ofte der foretages fejl i pakkeprocessen mv.
Børnepenge
Giv dine kunder kredit.
Børnepenge
Giv dine kunder kredit
Med vores børnepengemodul giver vi dine kunder muligheden for først at betale, når de modtager deres børnepenge. Alle ordrer, hvor dette er tilvalgt vil blive flyttet til et separat ordrestadie, der hæves, når dine kunder har modtaget deres børnepenge.
Lav dine egne labels
Brugerdefiner dine egne labels.
Lav dine egne labels
Brugerdefiner dine egne labels
Vi kan brugerdefinere dine labels, så de er tilpasset dine ønsker.
Dette kan eksempelvis være hensigtsmæssigt, hvis du vil have et unikt labeldesign til de pakker, der skal afhentes i din butik eller hvis du har en fragtaftale med din lokale vognmand.
Bundle products
Gør det nemt at sælge separate produkter i sæt.
Bundle products
Gør det nemt at sælge separate produkter i sæt.
Med bundle products kan du oprette en gruppe separate produkter som et sæt, hvorefter vores system ændrer lagerbeholdningen på de separate produkter, der indgår i sættet.
RMA Styring
Håndter dine reklamationer hurtigt og strømlinet.
RMA Styring
Håndter dine reklamationer hurtigt og strømlinet.
Med reklamationsmodulet giver du dine kunder muligheden for at oprette en reklamationssag via din webshop. Kunden bedes vedhæfte et billede af varens mangel, samt en kort beskrivelse heraf, hvorefter du selv kan brugerdefinere det efterfølgende flow. Eksempelvis kan reklamationen sendes videre til producenten, du kan tilbyde kunden ombytning mv.
Flowet tilrettelægger du helt selv.
Kassesystem
Forbind dit salg i den fysiske butik med din webshop.
Kassesystem
Forbind dit salg i den fysiske butik med din webshop
Med kassesystemet kan du nemt koble salget i din fysiske butik op imod din webshop. Når dine kunder handler fysisk i din butik, vil vores kassesystem opdatere din lagerbeholdning og dine salgstal, samt printe en ordrebekræftelse til kunden.
Dellevering
Gør det nemmere at dellevere.
Dellevering
Gør det nemmere at dellevere.
Mange oplever et behov for at dellevere, når de har modtaget en ordre, hvor én eller flere varer ikke er på lager. Med vores delleveringsmodul kan du nemt og hurtigt behandle disse ordre, således at du kan hæve delbeløb og sende trackingmails i takt med, at du løbende afsender dine varer.
Lokationsstyring
Hurtigere varepluk med lokationsstyring.
Lokationsstyring
Hurtigere varepluk med lokationsstyring.
Med lokationsstyring udregner vores system, hvilke varer du bør plukke først ud fra dine varers placering på lageret. Varerne på din plukseddel vil være sorteret efter varernes lokation, så du kan plukke dine varer mere struktureret og spare de overflødige meter.
Scanning af varer
Fejlsikring med scanning af varer.
Scanning af varer
Fejlsikring med scanning af varer.
Med scanning af varer sikrer du dig altid at sende dine pakker korrekt afsted. Ved først at scanne ordresedlen og derefter de dertilhørende varer, sikrer vores system, at der først printes et fragtlabel, når alle de korrekte varer er scannet.
Fraud Check
Fejlsikring med scanning af varer.
Fraud Check
Fejlsikring med scanning af varer.
Med dette modul flytter vores system automatisk dine ordrer til ordrestadiet ”Fraud Check”, hvis beløbet overskrider en vis beløbsgrænse. Beløbsgrænsen kan du selv fastsætte.
Refund
Gør din returhåndtering strømlinet.
Refund
Gør din returhåndtering strømlinet.
Med returmodulet i YouWe Print kan du hurtigt og nemt behandle dine returordrer. Vores system flytter opdaterer din lagerbeholdning, refunderer pengene, samt giver dig muligheden for at vælge om du eller kunden skal betale for returen.
Prisberegner
Byg dit eget system
Prøv vores prisberegner herunder, og se hvad din løsning vil koste.
Herefter betaler du en fast lav pris på 299,- pr. måned for drift og vedligeholdelse
- Automatisk print af ordrersedler
- Automatisk flytning af ordrerstadier
- Automatisk hævning af betalinger
- Automatisk print af fragtlabels
- Automatisk afsendelse af trackingmails
- Ubegrænset mulighed for tilføjelser
- Få udviklet din egen tilføjelse
- Mulighed for tilkobling af YouWe Purchase
- Fast lav månedlig pris på 299,- for drift og vedligholdelse
- Mulighed for konsultering og implementering fra jeres lager
- Ubegrænset antal fragtaftaler
- Ubegrænset antal betalingsmetoder
- Teknisk rådgivning og vejledning
- Support fra kl. 8 - 20
Kontakt
Tag fat i Klaus. Vi lover dig, at du får så brugbare, tankevækkende og handlingsskabende svar, at der vil være et 'før' og et 'efter'.
Vid, at fra det moment du teamer op med os, er vi dybt forpligtede. Vi vil gerne samarbejde med mennesker, der der – som os – tror på langvarige relationer. Så et mode med os er aldrig uforpligtende. Tag personlig kontakt. Invitér dig selv på et forpligtende idémøde. Få et tilbud. Vores dør er altid åben.
Integrationer
Har du brug for at integrere YouWe Print Light med en ehandelsplatform, fragt- eller betalingsudbyder, der ikke er nævnt her på siden, så tøv ikke med at tage kontakt alligevel. Vi kan integrere med langt det meste.
E-Commerce platforme
Betalingssystemer
Fragtudbydere
- Det siger kunderne
Jeres system har sparet os en ny medarbejder.