YouWe Print moduler

Generelt

 Refund:

”Gør din returhåndtering strømlinet.

 

Med returmodulet i YouWe Print kan du hurtigt og nemt behandle dine returordrer. Vores system flytter opdaterer din lagerbeholdning, refunderer pengene, samt giver dig muligheden for at vælge om du eller kunden skal betale for returen.

evt udtalelse fra kunde om returmodulet”

Fraud check:

ӯg din sikkerhed med Fraud Check.

 

Med dette modul flytter vores system automatisk dine ordrer til ordrestadiet ”Fraud Check”, hvis beløbet overskrider en vis beløbsgrænse. Beløbsgrænsen kan du selv fastsætte

evt udtalelse fra kunde om returmodulet”

 

 Scanning af varer:

 ”Fejlsikring med scanning af varer.

 

Med scanning af varer sikrer du dig altid at sende dine pakker korrekt afsted. Ved først at scanne ordresedlen og derefter de dertilhørende varer, sikrer vores system, at der først printes et fragtlabel, når alle de korrekte varer er scannet.

evt udtalelse fra kunde”


Lokationsstyring:

”Hurtigere varepluk med lokationsstyring.

 

Med lokationsstyring udregner vores system, hvilke varer du bør plukke først ud fra dine varers placering på lageret. Varerne på din plukseddel vil være sorteret efter varernes lokation, så du kan plukke dine varer mere struktureret og spare de overflødige meter. 

evt udtalelse fra kunde”

 

Dellevering:

“Gør det nemmere at dellevere”

Mange oplever et behov for at dellevere, når de har modtaget en ordre, hvor én eller flere varer ikke er på lager. Med vores delleveringsmodul kan du nemt og hurtigt behandle disse ordre, således at du kan hæve delbeløb og sende trackingmails i takt med, at du løbende afsender dine varer. 

Dashboard:

“Visualiser dine resultater med dashboard.

Med vores dashboard kan du få visualiseret din forretnings resultater.
Dashboardet kan eksempelvis hjælpe dig med at danne overblik over gennemsnitlige pakketider pr. ekspedient, antal færdiggjorte ordre, antal upakkede ordrer mv. 

Kassesystem:
Forbind dit salg i den fysiske butik med din webshop

Med kassesystemet kan du nemt koble salget i din fysiske butik op imod din webshop. Når dine kunder handler fysisk i din butik, vil vores kassesystem opdatere din lagerbeholdning og dine salgstal, samt printe en ordrebekræftelse til kunden. 

RMA Styring:

“Håndter dine reklamationer hurtigt og strømlinet. 

Med reklamationsmodulet giver du dine kunder muligheden for at oprette en reklamationssag via din webshop. Kunden bedes vedhæfte et billede af varens mangel, samt en kort beskrivelse heraf, hvorefter du selv kan brugerdefinere det efterfølgende flow. Eksempelvis kan reklamationen sendes videre til producenten, du kan tilbyde kunden ombytning mv.
Flowet tilrettelægger du helt selv. 

Bundle products:

“Gør det nemt at sælge separate produkter i sæt.

Med bundle products kan du oprette en gruppe separate produkter som ét sæt, hvorefter vores system ændrer lagerbeholdningen på de separate produkter, der indgår i sættet.  

Lav dine egne labels:

“Brugerdefiner dine egne labels

Vi kan brugerdefinere dine labels, så de er tilpasset dine ønsker.
Dette kan eksempelvis være hensigtsmæssigt, hvis du vil have et unikt labeldesign til de pakker, der skal afhentes i din butik eller hvis du har en fragtaftale med din lokale vognmand. 

Giv dine kunder kredit 

Med vores børnepengemodul giver vi dine kunder muligheden for først at betale, når de modtager deres børnepenge. Alle ordrer, hvor dette er tilvalgt vil blive flyttet til et separat ordrestadie, der hæves, når dine kunder har modtaget deres børnepenge.  

Brugerstyring:

Hold styr dine lagermedarbejderes indsats og adgange.

Med brugerstyring kan du definere, hvad dine ansatte skal have adgang til i vores system, samt holde øje med hver enkelt brugers performance  herunder deres gennemsnitligt pakketid, hvor ofte der foretages fejl i pakkeprocessen mv.