YouWe

YouWe Print

Den intelligente lagerassistent

YouWe Print fungerer som en intelligent lagerassistent, der hjælper dig med at håndtere alle dine ordrer.
Din ordreseddel printes automatisk. Når ordren er pakket, skal den efterfølgende blot scannes. Trackingmail udsendes og betaling hæves automatisk. Endvidere sørger systemet for at trackingnummer sætted ind i din webshopplatform og en eventuel flytning af ordrens stadie vil finde sted. I grundsystemet får du altså følgende:
  • Automatisk udskrivning af ordresedler
  • Automatisk afsendelse af trackingmail
  • Automatisk hævning af betaling
  • Automatisk indføring af trackingnumre i webshop
  • Automatisk flytning af ordrestadie
Du vil derudover have mulighed for at tilkøbe en række tilføjelser. Har du en mindre webshop uden behov for avancerede funktioner, anbefaler vi YouWe Print Light. Du får de samme grundfunktioner som YouWe Print til en meget lavere pris. Læs mere om YouWe Print Light

Tilføjelser

Du kan vælge blandt en række tilføjelser eller få skræddersyet din egen, når du skal have YouWe Print:

Dashboard

Visualiser dine statistikker på et Dashboard, som skaber overblik over eksempelvis upakkede ordrer, gennemsnitlige pakketider pr ekspedient, antal færdiggjorte ordrer m.v.

Begrænsning af gangrute

Vi hjælper dig med at optimere gangruten for pakkerne ved at optimere og printe pluklisten ud for varernes lokationsnumre.

Brugerstyring og tracking

Med forskellige brugerniveauer, vil administrator kunne tracke gennemsnitlige pakketider og ekspederede ordrer for hver bruger, mens brugeren kun kan se egne data.

Fraud check

Systemet flytter automatisk en ordre til et af følgende ordrestadier “Klar til print” eller “Fraud check”. Denne trigges af en bestemt beløbsgrænse, som du selv angiver.

Ikke på lager + bestillingsliste

Hvis beholdningen på en varelinje er mindre end 0, vil ordren flyttes til ordrestadiet “Ikke på lager” og samtidig importeres en liste med alle de varer, der har negativ beholdning.

…Din egen tilføjelse

Vi kan skræddersy en tilføjelse, der er tilpasset din forretning og dine behov.

Integrationer

Webshopplatforme

Betalingssystemer

Fragtudbydere

Har du brug for at integrere mod en ehandelsplatform, fragt- eller betalingsudbyder, som ikke står på ovenstående liste, så tøv ikke med at tage kontakt alligevel. Vi kan integrere op mod flere partnere, end du ser foroven.

Det siger kunderne

Selvom vi sælger 30 % mere end før vi investerede i systemet bruger vi stadig mindre tid på ordrerne. Jeres system har sparet os en ny medarbejder.” – Glen, mens-wear.dk “Hvis jeg havde tænkt mig om, havde jeg fået YouWe Print allerede da jeg startede vores webshop.Det var overraskende nemt at implementere og har frigivet en masse tid. Tid, vi nu kan bruge på salg og kundeservice“- Janus Mortensen, interiorshop.dk “Selvom vi sælger 30 % mere end før vi investerede i Autoprint-systemet bruger vi stadig mindre tid på ordrerne. Jeres system har sparet os en ny medarbejder.” – Finn, houmann.dk

Supportaftale

Vi har sammensat tre forskellige supportpakker, for at kunne give jeres virksomhed den bedst mulige support til jeres behov. I kan frit vælge den model, der passer bedst til jeres virksomhed.
Anbefales til Mindre webshops Mellemstore webshops Store webshops
Hvor hurtigt går YouWe i gang med at afhjælpe jeres problem? Senest næstkommende hverdag Inden for 4 timer Med det samme
Supportform Telefon og mail Telefon og mail Telefon og mail
Telefontid Hverdage 10-15 Hverdage 9-17 Alle dage 8-20
Printnode-abonnement
Automatisk tilretning ved ændringer i kode, vilkår eller lignende hos fragt og betalingsudbydere¹ samt DanDomain
Drift, vedligehold og overvågning af server
Pris² 299,- pr. måned 599,- pr. måned 999,- pr. måned
1: Fragtudbydere: GLS, PostNord, DAO Bring. Betalingsudbydere: Onpay, Viabill, Epay, Quickpay
2: Al support faktureres til gældende timepris. Henvendelser uden en supportaftale koster 299,-

Kontakt

Tag fat i Klaus. Vi lover dig, at du får så brugbare, tankevækkende og handlingsskabende svar, at der vil være et ’før’ og et ’efter’.

Vid, at fra det moment du teamer op med os, er vi dybt forpligtede. Vi vil gerne samarbejde med mennesker, der – som os – tror på langvarige relationer. Så et møde med os er aldrig uforpligtende. Tag personlig kontakt. Invitér dig selv på et forpligtende idémøde. Få et tilbud. Vores dør er altid åben.