Hvis du vækster din forretning med 20% år efter år, vil mange betragte dig som en succes, ik´? Men hvad nu, hvis… 👇

… din (i øvrigt flotte) vækst kommer fra opgaver du ikke kan identificere dig med?

Hvis du “har solgt ud” eller egentlig bare har taget tvivlsomme opgaver ind, der reelt ikke gav dig andet end dårlig energi (og penge)?

𝘌𝘳 𝘥𝘶 𝘴𝘢̊ 𝘴𝘵𝘢𝘥𝘪𝘨 𝘦𝘯 𝘴𝘶𝘤𝘤𝘦𝘴?

Vi skal ikke være dommer over det.

Men vi tillader os, at stille spørgsmålstegn.

For os er det nemlig lige præcis hele forskellen på målsætninger og værdier.

Målsætningerne er de tydeligt målbare KPI´er.

Omsætning.
Bundlinje.
Vækst vækst vækst.

Mens værdierne handler om:

• Hvem vi er.
• Hvad vi står for.
• Hvordan vi har os selv med i det vi laver.

Alt det der dækker over vores autenticitet.

Det er måske lidt radikalt at melde så offentligt ud, men…

… 𝘥𝘦𝘵 𝘦𝘳 𝘧𝘢𝘬𝘵𝘪𝘴𝘬 𝘷𝘪𝘨𝘵𝘪𝘨𝘦𝘳𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘴, 𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘰𝘴 𝘴𝘦𝘭𝘷 𝘮𝘦𝘥 𝘪 𝘢𝘭𝘵 𝘩𝘷𝘢𝘥 𝘷𝘪 𝘨ø𝘳, 𝘦𝘯𝘥 𝘢𝘵 𝘷𝘪 𝘷æ𝘬𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘢̊𝘳 𝘦𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢̊𝘳.

Det er dét der får os glade op hver morgen.

Det der skaber vores (ret) unikke kultur.

Og det vi bygger vores brand på.

Fordi hele vores DNA og personlighed er dén ene ting, som hverken konkurrenter eller andre dejlige mennesker kan kopiere.