Jeg får en fejlkode: 

Hvis fejlkoden ikke er formuleret, så den giver dig tilstrækkelig information til at løse problemet, kommer den oftest fra GLS’ IT-system.

Du bedes derfor kontakte deres IT-support på +45 76 33 12 35 eller kundeservice@gls-denmark.com – det giver den hurtigste og bedste løsning for dig.

Nogle gange henviser GLS til, at der måske er en fejl i integrationen.
Da vil vi bede dig kontakte os på info@youwe.dk eller ved akutte tilfælde på 33 11 11 27.



Ordren er ikke blevet importeret til app’en:

Den mest hyppige årsag til, at ordren ikke forefindes i app’en (eller at print-knappen ikke er tilgængelig i DanDomain ordrelisten) er at ordren ikke er blevet importeret til app’en.

For at importere ordren manuelt åbner du app’en og går til ”Ordrehåndtering”.

Oppe i højre hjørne kan du indtaste ordrenummeret (eller flere – adskilt af komma) og trykke ”Importer”.

Hvis ordren ikke er importeret korrekt, kan du kontakte os på info@youwe.dk eller ved akutte tilfælde på 33 11 11 27.